Ez a Végtelen Világosság, tíz felragyogás sorozatán keresztül áthatolt a nemlét tartományának külső részein, egyenesen annak szívéig (központjáig). A felragyogás e pillanatnyi sorozata, sorrenddé alakult. Ezzel létrejött egy olyan elrendeződés, ami mindenki számára, akit az egzisztenciában (anyagi létezésben) létrehozott, paradigmává (általánosan elfogadottá) vált. A fénynek Ain Sof Aur-nak ezen birodalma, nem más, mint a Teremtő tiszta tudata (mert abból áll). A Teremtő visszatükröződése.
- A teremtés folyamata, az emanáció (kiáramlás) folyamata.
- Világ/Olam Ha Azilut, ami „valami mellett (valamiben) van.
A kiáramlás birodalma, az átalakulás, mozgás, változás, folyamatában áll. A felragyogás pillanatának sorrendisége létrehozta a sefirotokat (szférákat). Ennek a manifesztációnak (kiáramlásnak) első szféráját hívjuk keternek/koronának .
A keter vagyis a koronák koronája összekapcsolódik a HER ENYEH/ VAYGOK AKI VAGYOK, isteni önmegnevezéssel, amely fenntartja azon szándékát, hogy megpillantsa magát az egzisztencia (anyagi létezés) refelxiójában (eszmélésben).
A szférák sorrendje, a manifesztáció (Isteni kiáramlás) különböző nézőpontjait alkotja. Szétbontva, majd újból összerakva az isteni attribútumok (elválaszthatatlan lényegi tulajdonságok) örökkévaló egységét. Ezért a korona, az eredet kiindulópontja. A kettő szféra ami követi az isteni intellektus aktív és passzív oldala. Ezeket Hokmának/bölcsességnek, és Binának/megértésnek hívják.
A Keter-Hokmá-Biná/ eredet- bölcsesség-megértés együtt alkotják az abszolút hármasságot. (Keresztény kultúrkörben ez a hármasság az Atya- Fiú- Szentlélek).
Z'ev ben Simon Halevi: Pszichológia és Kabbala c könyve alapján, szeretettel Ilda